11, msn, blogga!

ääoo tilda knows what i am talking about:D aja hej som det heter i vanliga folks hjärnor  idag vaknade jag vid 11-tiden p.g.a att mamma väckte mig (låtsades bli sur men funkade ej ett leende sprack upp) ska på träning i skatås nu/snart det kommer väll se sådär 5pers hehe men kul ändå, blir inte lika grötigt sen ska jag vara med tilda och hilma vad jag vet kanske någon mer:) förut sa  min pappa -jag tror det blir regn snart gumman;)
då sa jag-aja det tror jag inte (en sekund senare dropp dropp dropp det spöregnade dissad!

jag fattar inte hur jag fick ihop dropp dropp till ett spöregn men det spöregnade verkligen men nu är det soooooooool! igår kom min storebror hem från croatien=höjdpunkt=toblerone:P

hejdå ses sen slumpvald bild idag puuus såålänge(L)

hehe i fyran jag äter frukost flingor utan mjölk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0