tjenahajsan!

hej hej! jag är glatt tillbaka:D kände för att blogga kanske lite mycket att berätta okej jag börjar med vad jajg gjorde i onsdags, jo jag hade idrott och idrottspår! i skolan sen drog jag mej hem och läste i min underbara bok medans jag kollade ut i fönstret.. snö är längre inget ovanligt:)  i torsdags var jag med johanna och med pappa  på kristinedalbadet:) 
och simmade inför fredagens simprov altså igår. kul var det faktiskt men iförsig kollade typ inte våran gympalärare när vi simma så man hade ju inte precis koll på vilken längd man var på(vi  simma 600sammanlagt, 24längder i 25meters)
efter simmningen hade vi slöjd och matte, no.  efter skolan så shoppade jag wilma och tova  julklappar jag köpte bara en till klara för jag hittade inte till någon annan just då.. sen fikade vi också(gott) vi satte oss på mysiga fiket vannilj! mysigt till högsta grad;) wilma och tova ni fattar om jag säger kladdigt haha;D  eftersom att det är lördag tar det inte slut på goa kompisar för idag ska jag och klara gå på liseberg själva för en gångs skull:D älskar dig klara bäst är du!
imon kommer det bilder från jul på liseberg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0