snögrotta :(

hej hej nu har jag nyss kommit hem från tilda tova gick efter vi hade fotat i skogen. jag och tilda kollade på korten,gjorde lite thelocam, facebook och lite smått och gott:D sen ärvde jag lite kläder av henne ett mysplagg..
är inte på så bra humör dels för att det är söndag.. och några andra anledningar, iblan känner jag bara för att inte ha skola. altså jag älskar skolan den är det bästa stället som man kan fördriva tiden på.. men ibland hatar jag söndagar
(vi har ju inte träningar nu heller) . nu när tova och tilda är hemma hos sina familjer och bakar jul-kakor-godis-stuffs
så sitter jag ensam hemma i soffan och kollar på tråkiga meningslösa och med den fulaste programledaren
''vem vet mest'' ;(  


nu ska jag fortsätta sura eller vi får se puss :)

Kommentarer
Postat av: tilda

ÄR NÄSTAN KLAR NU!!! :):)

2010-12-05 @ 17:08:34
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0