Julrush..

Hej, idag vid elva tiden var ja på Johanssons för att lämmna in mina skor(dragkedjan paj) sen mötte jag hilma där för att åka in och presenthandla det sista till hennes brorsa=) eftersom att jag inte har några andra vinterskor tills på onsdag när dom är tillbaka var jag tvungen att stressleta efter ett par som liksom låg runt 300:- jag hittade tillslut ett par :D som kommer på bild nedan. idag ska jag spendera dagen åt att pynta huset, granen, städsa mm. ska bli mysigt! en liten hälsning till tova: jag kommer inte ikväll:D puss på alla bye bye!


dessa blev det vad tycker ni jag ska ba ha dom varje dag tills på onsdag för mina vanliga skor är snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0