inte en ny jacka..

hej! idag var det skola då ett ganska stort prov i grammatik! gick la bra men jag missuppfattde lite så jag fick chansa och jag chansade rätt!:) vi får tillbaka det nästa vecka tror jag. idag  åkte jag till stan för att kolla på någon didriksson jacka som mamma hade lagt undan, men den köpte vi inte för jag hatar ASbredaxlade och feta jackor! men men jag kan liksom stå ut med en helt go och skön jacka bara för att den köptes förra året kan man inte ge upp! efter det så gick jag hem till tova där va ock så fler, vi spelade kort och snacka lite. nu ska jag njuta av att jag gjorde franskaläxan på franska lektionen!:D  skönt att slippa det. sorry för att jag inte bloggade igår men jag kände att provet gick före; ) aa de var allt puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0