rubriken får saknas!

hej hittar ingen rubrik uppe i hjärnan just nu så det får va, nu har jag nyss ätit innan de hade jag tilda klara och tova vattenkrig det var skojj men sen gick vi hem till tova i bikinin för att hoppa studsmatta: D kul va det en del av denna dagen har gåt åt till att fotograferas mm ni läste rätt tilda var min fotograf och tova var klaras vi skulle fixa en header bild en av alla 93bilderna som togs på mig haha; ) kommer bli svårt att välja!.Inatt ska klara sova hos mig tänkte vi innan det så ska vi nog titta på en film med tova och tilda kanske för vi hade typ ingen stans att se hos alla föreldrar jobbar ju so that's boring, snart blir det lite seegt för skolan drar igång om en vecka fattar ni en vecka buhu ;( hejdå ses ikväll kanske bara kanske en bra reklam kanske bara kanske haha garnier ta hand om dig


jag haha omgjord bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0