morning!

morning! nu sitter jag vid, köksbordet och har nyss ätit. Tilda blir den lycklige idag asså som får spendera dagen med mig haha nej; ) kanske inte en så stor ära iallafall jag kanske bara tycker om tilda så mycket(puss). En sak som jag inte tycker är kul att läsa på andras bloggar är typ ååå andrea jag älskar dig du är mitt allt haha puss på dig gmn! så jag ska sluta med det obs! det var bara ett exempel. Den här sommaren har jag inte varit allt för onyttig har faktiskt sprungit en hel del som ni vet för det har ju kommit med i de senaste inläggen, och försökt att äta lite nyttigare,men två andra-vinster på Liseberg på daim och bilar ljulen är svårt att undvika glufsa i sig: O. Jag har tänkt mycket på vad fula vissa ord är som glufska,krafsa,dratta mm. ord som jag gillar är typ ord som måste,kanske,inte,ses, med mer med mer med mer med mer med mer, nu sk ajag faktiskt dra till tilda snart kan ju inte sitta här i timmar se ya kanske måste dra haha; )


igårkväll; )



på monky jag och tilda provar konstiga kläder detta var det mest intekonstiga-plagget

'
jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Tova

ja hon är väl bra:) fina bilder:)

2010-08-07 @ 12:35:00
URL: http://tovvas.blogg.se/



Postat av: Tilda

Det var på weekday vi provade den! Och det stavas monki:)

2010-08-08 @ 21:19:16
URL: http://thiisiisme.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0