förlåt för att klaras dator dampar fortsättning på inlägget kommer senare ikväll hej nu e detta fortsättningen! på min dator den dampar inte/älskar dig dator

hej nu sitter jag här med klara vi har varit ute på hennes altan och tagit bilder, som kommer lite senareför idag kommer bilderna från den dagen jag lånade klaras kamera. idag var det skola, de var skoj inget långt utan vi slutade klockan elva kan man säga fast man skulle äta då så efter det var det slut/the end; ).efter skolan åkte jag och klara till olskroken för att köpa en almenaka ni kan få se den later if you wan't that sen köpte vi hallon för att göra en god smoothie recept:frysta hallon
                                          banan
                                          vaniljyoughurt
                                          mjölk

allt är upp till er hur mycket man ska ta och så men mest ska det smaka hallon tycker jag. efter olskroken så blev set film den var jätte bra och hette ace ventura och jim carrey hade huvudrollen, då blir filmen alltid rolig faktiskt det är så.nytt att erskänna jim carrey är min favoritskådis från och med nu eller några mer kanske det är också, nu har jag precis ätit väldigt gott var det så man får ju tacka för att man har någon som lagar mat åt en haha love it, bara sätta sig och äta!
ikväll blir det också film den heter its complicated och verkar bra, mamma och pappa har hyrt den så dom har inte direkt världens bästa komedi-hjärna men får duga!
 hejdå ses puss/kram  /sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0