klara

hejsan idag ska jag vara med klara,nu har jag precis tittat på mitt  favoritprogram yee! vi funderar på att dra in till kulturkalaset idag men haha; ) har inte frågat henne än.Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår hade liksom fullt upp,jag plockade ju svamp hela dan i svartedalen med eira och hennes mamma vi hittade bara några kantareller och mer blev det inte för jag skulle träna kvart över sex, träningen var så sjukt kul jag kände värkligen av att jag hade sprungit hela sommaren+11-manna i mitt hjärta de e så kul!
nu ska jag dammsuga bye bye seya


dessa girlsen va jag med igårkväll lite suddig bild men dom ville inte modella på en bild till hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0