hej i'm sorry

hej idag har bloggningen gått under gränsen jaa jag ersänner senaste inlägget för nio timmar och 34 minuter sedan, jag ba va a juste, idag har dagen börjat på stan med klara köpte en ring! bilder kommer senare. Efter stan var jag utsvulten så päronet dog hehe+två äpplen så hann inte med någon lunch idag,sen mötte vi eira tilda hilma och tova, vi spelade lite fotboll och så eller egentligen tricksade och spelade fotbolls-king.out-många bindelsstreck haha kul ne va jo jag skriver haha för det e kul. Nu ska jag dra mig till eira för att titta på en film mer detaljer? okej filmen heter the proposal stavning? e det en bra film? svar:haha tackar som frågar ja det e det sannerligen! hejdå blir nog ganska sent efter filmen so seya tomorrow!


denna bild står för vintern, för det frestar de e så myysigt!; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0