hej idag...

hej idag känner jag mig bättre,mycket bättre men huvudet är faktiskt lite tungt,
så träningen idag e tveksam, den börjar klockan tre så får se om jag bättrar mig.Igårkväll såg jag en film den hette freedom writers, den var hur bra som helst ni som inte sett denna film kasta er upp på cykeln för att hitta första bästa videoaffär! ooh den filmen kommer ses om och om igen.nu sitter jag i soffan och käkar banan, bara för att de e gott eller nej jag vaknade och var svinhungrig! det gör jag ofta eftersom att middagarna inte blir så stora för min del jag äter mig bara mätt och inte mer, de e ju ganska korkat för det räcker ju ungefär i tre timmar.Jag hatar att dom har sättit träningen klockan tre på en söndag asså det förstör ju i stortsett hela dan, innan var den halv två då kanske det inte var lika farligt men nu vet man inte om man ska göra någonting innan och om man hinner göra någonting efter maten, detta är ju om de e skoldagar och inte på sommarlovet men ändå dom kan ju tänka lite på oss. asså det är inte det att det är tråkigt att spela fotboll för det e hur kul som helst as kul,men tiderna e sådär. aja nu ska inte jag sitta och klaga de e bara tråkigt för er haha; ) í hela mitt liv (stortsett) har jag haft korta naglar sparandet har varit framme nån gång men inte mer, för en vecka sen bestämmde jag mig för att testa igen och med denna gången menade jag allvar jag vill ha långa naglar så nu e jag on my way! har iallafall inte bitit sen dess och dom e inte så korta längre! ojj vad långt det blev har typ inte tittat upp under detta inlägget hmm jag kanske ska börja skriva lite mer av denna sortens inlägg ses love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0