hej idag är....

hej idag är det en väldigt lagom temperatur på vädret här i göteborg, runt 20grader perfekt jag och hilma tänkte åka  ner till härlandatjärn för att bada; ), hoppas det blir av eller föresten vi kanske skulle joggat dir hmm kanske var en bättre idé efter den glassen med vinebröd+cider som jag hade proppat i mig idag: S not so good idag kom tilda hem efter sthlm yee, jag och hilma skulle vart med dom men dom skulle vist in till stan och då orkade inte jag och hilma följa me dit vi är lite trötta idag; ) men dom skulle ringa när dom kommer hem så ja det var det ses nog ikväll ha det så bra nu kommer bilder från igårkväll med klara och hilma(skulle lagt ut igår : ( men glömde publicera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0