hej har nyss..

hej har nyss tränat, det var toppen vi körde 9-manna som är=kul fast 11-manna är roligare, träningarna på söndagar har blivit allt viktigare eftersom vi övar på lite saker sm kommer lite längre fram.Nu har jag precis ätit och innan det var det duchen som blev andvänd, man kan säga att jag har duchat två gånger idag för mitt i träningen öste regnet ner annars har det varit 27grader och tropisk värme hela dagen,känner att min turban glider ner aja har ända haft den rätt så länge.Klockan sju ska jag till min brorsa gurka ne skoja han heter jonathan hehe inte gurka men det är kul att säga.Vi ses imorgon ni vet vad det skulle stå här


cool bild från i vintras inställd på negativ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0