haj haj;)

hej idag ska jag självklart hänga med klara planen var att släpa oss ut till skatåt för att springa, och jag tror den planen funkar.Igår va det så att ''inlägget'' kanske inte ens det för stort var det inte, publicerades aldrig på klaras data:/:D först på dan var vi hemma hos klara vi hade inte sådär jättemycket att göra så vi målade naglarna haha;) sen vid 2-tiden såkände vi att vi var tvungna att laga mat så det fick bli pasta med bacon,det blev lyckat och sådär innan klaras storaster två år äldre en oss brättade att det var glutenpasta hahha! det var gott ändå men vi var ju ganska klantiga tycker hon iallafall, men klara och hon bråkar all the time! igårkväll var jag med klara eira tova tilda och hilma vi köpte glass fast då hade klara gått hem och sen så målade vi lite på varandras fötter haha;)  jag hann liksom inte göra ett till inlägg i'm sorry vi kommer ses igen jag lovar; )


tova jag och rebecka klara tog bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0