don't call my name don't my name alejandro how much they.....

Alejandro Alejandro har fastnat in my head! idag ska jag vara med nora k:D kul ska de bli vi brukar typ spela lite fotboll och sånt,fast idag kommer vi nogg göra lite annat också för imorn kör träningarna igång!!!=kulkul kalaskul!.Igårkväll kom jag(min familj) till farmor och farfar vid 6-tiden för att förbreda maten och sådant, maten blev jättegod och hon som vi överaskade blev också väldigt chockad; ) tyvärr kom vi inte hem först före halv tolv tolv, så jag e lite trött, asså jag kanske brukar gå och lägga mig elva-halv tolv men om man kommer hem då så tar det ju en stund att göra sig i ordning så det ee seeegt! nu har jag nyss stoppat i mig lite frukost två halva mackor=väldigt onödigt haha; ) ni vet min mamma e lite onödig sometimes. Okej idag blir det väll minst ett inlägg till bye bye seya


croatien förra året fint vatten i bakrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0