det var faktiskt en heldag!

hej igår var jag på liseberg,min storebrors flickvän jobbar dår så vi åkte allt gratis!
vi åkte:
Lisebergsbanan
Balder
Uppskutet
Uppsvinget
Flumride
Gasten(för första gången:s)
Jukebox

jag lovar att jag glömde något haha; ) iallafall var det jättekul, mamma och pappa kom klockan fem för att vi skulle äta efter det så tvingade pappa upp mig i gasten. i biljettvisningen eller vad man säger stog det en tjej som var sminkad ganska scarry hon typ sa hur man ska gå mm, då frågade jag lite så här ba får man blunda till min förvå´ning sa hon de e många flickor som du som kommer bort här, men gå bara i leden så KANSKE det ordnar sig. och jag bara ahhh okej..... idag ska jag till allum för att köpa lås till skåpen, sen ska jag vara med eira om hon inte följer med, och klockan tre är det träning: D efter blir det väll eira som gäller bye bye had3e så roligt igår att jag glömde korten så seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0