blogg skapa;) arkiv design inställningar

ei hej på portugisiska; ) nu sitter jag och tilda med varsin dator hon sitter på golvet och jag på sänhgen bara så att vi inte läser varandras inlägg:blush: jag brukar göra det när vi sitter såhär! haha.Idag ska på släkt kalas hos min farmor lite roligare när min tjejkusin är där och de är hon tror jag ska fråga senare hoppas! innan släktkalaset kanske vi ska åka förbi en kusin på mammas sida hon har typ fyllt 16så mm tårta et enda jag begär(L) tårta in my heart!
sitter här och smörjer in armen med en kräm som jag fått av min käre storebror kommer bild på den, och den rekomenderas adeus hejdå på portugisiska

bilderna kommer sen jag lovar lovar lovar!! måste dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0